Користувачі подали до суду на Apple та T-Mobile

  • Дата 27/07/2020

Сервіси Apple прив'язувалися до номерів телефонів, що призводило до витоку даних.

До окружного суду Південного округу Нью-Йорка був поданий колективний позов проти компаній Apple й T-Mobile щодо уразливості в iMessage та FaceTime. Проблема полягала в тому, що довгий час сервіси Apple прив'язувалися до номерів мобільних телефонів, в результаті чого при повторному використанні номера дані абонента ставали доступними для сторонніх.

Згідно позовній заяві, вразливість була виявлена ​​в iMessage ще 2011 року. Саме тоді з'явилася інформація про те, що крадені iPhone отримували повідомлення в iMessage, адресовані справжнім власникам. Проблема залишалася, не зважаючи на всі вжиті власниками заходи - зміну номера облікового запису та Apple ID, віддалену очистку iPhone за допомогою інструментів безпеки iCloud.

«Коли користувач iPhone переставав користуватися SIM-картою, і оператор зв'язку, на зразок T-Mobile, повторно використав прив'язаний до цієї SIM-карти номер телефону, попередній власник цього номеру всеодно отримував повідомлення в iMessage та FaceTime на своєму iPhone, що призначалися новому власнику цього номеру», - йдеться в позовній заяві.

Наразі невідомо наскільки масштабною була проблема. Випущена 2018 року версія iOS 12 усунула уразливість, оскільки стала запитувати двофакторну аутентифікацію.

Позивачі вимагають від Apple і T-Mobile компенсацію судових витрат і збитків, завданих в результаті неправомірних дій, неправдивої реклами, навмисного введення в оману і несправедливого збагачення.

 

Read 172 times

Підписка на новини

Підпишіться на наші новини, щоб завжди бути в курсі знижок та нових пропозицій!

Контакти

  • м. Луцьк, пр. Перемоги 14, оф. 311

  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  • 0733 406 100

Gross

logo Gross

Відновлення даних. Комп'ютерна криміналістика. e-Discovery

Top