До окружного суду Південного округу Нью-Йорка був поданий колективний позов проти компаній Apple й T-Mobile щодо уразливості в iMessage та FaceTime. Проблема полягала в тому, що довгий час сервіси Apple прив'язувалися до номерів мобільних телефонів, в результаті чого при повторному використанні номера дані абонента ставали доступними для сторонніх.
Згідно позовній заяві, вразливість була виявлена в iMessage ще 2011 року. Саме тоді з'явилася інформація про те, що крадені iPhone отримували повідомлення в iMessage, адресовані справжнім власникам. Проблема залишалася, не зважаючи на всі вжиті власниками заходи - зміну номера облікового запису та Apple ID, віддалену очистку iPhone за допомогою інструментів безпеки iCloud.
«Коли користувач iPhone переставав користуватися SIM-картою, і оператор зв'язку, на зразок T-Mobile, повторно використав прив'язаний до цієї SIM-карти номер телефону, попередній власник цього номеру всеодно отримував повідомлення в iMessage та FaceTime на своєму iPhone, що призначалися новому власнику цього номеру», - йдеться в позовній заяві.
Наразі невідомо наскільки масштабною була проблема. Випущена 2018 року версія iOS 12 усунула уразливість, оскільки стала запитувати двофакторну аутентифікацію.
Позивачі вимагають від Apple і T-Mobile компенсацію судових витрат і збитків, завданих в результаті неправомірних дій, неправдивої реклами, навмисного введення в оману і несправедливого збагачення.